banner240
banner237
banner238

RİZELİ DAĞCI 5137 METREDE

RİZE- Rizeli dağcı Cemal Baş en büyük hayalinden birisi olan Ağrı dağına çıkmayı başardı.

Türkiye’deki en yüksek dağ olan Ağrı dağına çıkmak en büyük hayalimdi diyen İkizdereli dağcı Cemal Baş İkizdere Dağcılık ve Kayak İhtisas Spor Kulübü temsilcisi olarak Ağrı zirve çıkışını şöyle anlattı’’30 Ağustos günü Saat 09:00 da Doğubayazıt’tan hareket edip Çevirmeli köyünün üst kısmında indik. Yürümeye başlayıp saat 16:00 gibi 3200 metre rakımlı 1. Kampa vardık. Kampımızı kurduktan sonra yemek yiyip dinlenmek için çadırlarımıza girdik. 31 Ağustos Salı günü kampımızı toplayıp saat 08:00 de 4200 metre rakımlı 2. Kampa 12:00 sularında vardık. Kampımızı tekrar kurup ihtiyaçlarımızı giderip erken saatte çadırlara girdik. 1 Eylül saat 01:00 da uyanıp zirve için 01:30da hareket ettik. Saat 07:00 sularında 5137 Metre rakımlı Ağrı Dağı zirvesine başarılı bir şekilde vardık. Çok kısa fotoğraf çekiminden sonra 4200 kampına indik. Kampımızı toplayıp aynı gün 3200 kampına indik. Kampımızı kurup dinlenmek için çadırlarımıza geçtik.2 Eylül Perşembe günü Doğubayazıt’a inip memleketlerimize hareket etmek üzere otogara geçtik’dedi.

İSMET KÖSOĞLU

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.