AGİ ve İşsizlik Maaşı Ödemeleri Artacak

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Ocak ayında asgari ücrete yapılacak zam AGİ ve işsizlik maaşı ödemelerini de artıracak. Asgari ücret net 2 bin TL olursa AGİ 189-322 lira, işsizlik maaşı da bin 5 ile 2 bin 10 lira aralığına çıkacak.

Ocak ayıyla birlikte herkesin geliri artacak. Özellikle asgari ücretteki artış şimdiden gündeme oturdu. Sendikalar, artışın Ocak beklenmeden yapılmasını talep ederken; halen bin 603 lira olan net asgari ücret için 2 bin lira (brüt 2 bin 532) seviyesi konuşulmaya başlandı.

ASGARİ ÜCRETTEKİ ARTIŞ DİĞER ÖDEMELERİDE ARTIRACAK

Takvim’de yer alan habere göre, asgari ücretteki artış, çalışanlara ve işsizlere yapılan ödemeleri de artıracak. Çalışanlara her ay verilen Asgari Geçim İndirimi’nin (AGİ) tutarı çalışanın medeni durumuna, çocuk sayısına göre değişiyor. AGİ tutarı halen 152,21 ile 258,76 lira arasında bulunuyor.

İŞSİZLİK MAAŞI DA ARTACAK

Asgari ücret brüt 2 bin 532 lira olursa, AGİ 189,90 ile 322,83 lira aralığına yükselecek. İşsizlik maaşı da halen en düşük 805,63 en yüksek bin 611 lira 28 kuruş olarak uygulanırken; brüt asgari ücret 2 bin 532 lira olursa en düşük maaş bin 5 lira 11 kuruşa, en yüksek maaş da 2 bin 10 lira 23 kuruşa çıkacak.

AGİ ve İşsizlik Maaşı Ödemeleri Artacak
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Trabzon Manset ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

KAI ile Sohbet Et

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.