Geçen ay Van da idim alan aşiretinden asker arkadaşım Memduh Başı büyük ile aynı aşiretten PKK lı teröristlerce Van merkezinde katledilen korucu ya taziyeye gittim muhteşem bir taziye evi kurulmuş güney doğunun bozulmamış kültürü ile karşılaştım ardından Van Valisi ve Büyük Şehir Belediye Başkanı Murat Zorluoğlu nu ziyarete gittik olayın şehir merkezinde gerçekleşmesi kendini üzmüş olayı çok yönlü araştırıyoruz dedi Van daki bu büyük değişikliği sorduk özellikle cadde ve sokalar Beyoğlu gibi ışıl,ışıl olmuş deyince bulduğumuz parayı bu şehre harcıyoruz Çevre şehircilik bakanlığında Erdoğan Bayraktar ın müsteşar yardımcısı olarak yakın çalışma ekibinde yer alan Vali Zorluoğlu şehircilik iyi biliyor ve ekliyor bölgemizdeki belediye başkanlıklarına atanan vali ve kaymakamlar yurt içi veya yurt dışında şehircilik eğitimi almış konusunda uzman arkadaşlarımızdır bizi buralara boşuna atamadılar devletimiz buraya çok önemli yatırımlar yaptı bölgenin en büyük konferans salonları yer altı ve yer üstü geçitleri ile tam bir Avrupa kenti gibiyiz inşallah daha da iyi olacağız dedi Van gölü kıyında Akdamar adası karşısında bir restoranda bana burada hükümetin yaptığı en büyük yanlış açılım projesidir bunun da mihmandarı Milletvekilimiz Beşir Atalay,Bülent Arınç ve Ahmet Davutoğlu dur Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan ı kandırdılar PKK yı Habur rezaleti ile şımarttılar bu bir terör örgütüdür bunun ile münazara olmaz mücadele olur İçişleri Bakanı Süleyman Soylu hem terör hem de uyuşturucu ile mücadele ediyor güvenlik birimleri ona çok güveniyor Jandarma Genel Komutanı Orgeneral Arif Çetin Van Asayiş bölge komutanlığı yapmış bölgede çok seviliyor ardından Karayolu ile Elazığ yolculuğumuz başladı ilk polis noktasında uzaktan hoparlör ile anons edilerek durdurulduk (YÜKSEK SESLE ARAÇTAN İN VE BAGAJI AÇ)bu ne şimdi diye sorduğumda PKK bombalı araç ile saldırıyormuş onun için bu yöntem uygulanıyormuş kısacası Van Elazığ arasında 10 ayrı yerde aynı muameleye tabii tutulduk kendimi bir ara İsrail zulmü altındaki Filistin topraklarında zannettim,Elazığ Valisi Çetin Oktay Kaldırım bizi Valilik konutunda ağırladı tam 40 yıl önce 1978 yılında ilk kez Elazığ da evinde beni ağırlayan İl Bank Bursa eski Bölge Müdürü Turan Karadağ ile birlikte ziyaret ettik uzun,uzun sohbet ettik arap dünyası ile çok iyi ilişkileri olan Vali Kaldırım Trabzon a gelen arapların da mihmandarıdır DOKA Genel Sekreteri olarak çok önemli çalışmalar yapmıştı, orada da yatırımcıyı bulmuş arazi bulamamış nereye el atsak bir kamu kurumuna ait ülkenin en eski üniversitesi Fırat kurulurken her tarafı almış uçak dolusu arap yatırımcı getirdik memlekette arazi kıtlığı var diyor Vali Kaldırım haklı idi kendisine veda ederek uçak ile Ankara aktarmalı Trabzon a döndük bir anda kendimizi seçim furyasının içinde bulduk ve köşe yazımızı gecik tir dik özür diyoruz kalın sağlıcakla diyoruz !

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.