banner240

2013 yılı Çevre ve şehircilik il müdürlüğünün beşirli’deki çağrı merkezinin açılışında ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım’a yanında karayolları Genel müdürü Cahit Turan,Trabzon belediye başkanı Orhan Gümrükçüoglu,eski bakan Faruk nafız Özak ve AK Parti il başkanı Adnan Günnar’ın bulunduğu ortamda kanal mavinin mikrofonunu uzatarak Şenol Güneş caddesinin girişine doğu- batı yönünden bir üst geçit planlıyorsunuz bu üst geçitin planlaması son derece yanlıştır çalışmayacak, bunu Kuzey -güney yönünde yapmış olsaydınız trafikte belirli bir rahatlama sağlayabilirdiniz bu konuda bir çalışma yaptınız mı diye sordum Bakan Yıldırım biz orada alt geçit düşündük ancak deniz seviyesinin altında kalır su alır düşüncesiyle vazgeçtik diyerek elleriyle bunu bize anlattı ben de kendisine boğazın altından Avrasya Tüneli‘ni yapıyorsunuz su almıyor burada alt geçit yapıyorsunuz su alıyor, yanlışa sahip çıkmayın aksi taktirde harcacağınız para çöpe gidecektir dedim,ben bunları söylerken eski bakan Özak,genel müdür Turan ve belediye başkanı Gümrükçüoglu resmen gülümsüyorlardı kamera kayıtında bunları bizzat seyrettim,13 yıl sonra bugünün parasıyla 500 milyona mal olan bu köprü calismayinca yıkıma başlandı,peki bu milletin paralarını yazık değil mi bir tek intikam için  kiracıları olan Petrolcuları batırmak için bakan Binali Yıldırım’ı ikna eden Başkan Dr Gümrükçüoglu bu üst geçidi yaptırmıştır,ben o günlerde genel müdür Cahit Turan’ada makamda yaptığım ziyarette bu üst geçit çalışmaz,futbol federasyonu’nun tesislerinin önünde yapılacak olan viyadük bu kompleksi kapatır hiçbir işe yaramaz,bir sürü ağaçı katledeceksiniz yazıktır günahtır dedim ancak dinletemedim, ben dedim ben dinledim,şimdi soruyorum bu devletin zarara uğratanlara 500 milyonu çöpe atanlara o günün sorumlularına dava açacak bir savcı veya dava açtıracak bir avukat yok mudur merak ediyorum doğrusu?

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol



Günebakış Trabzon Haber